Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.03.2009 19:44 - Неграмотността и техниката
Автор: iliev Категория: Други   
Прочетен: 1122 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 09.03.2009 20:01


              Днес за пореден път бях свидетел на нещо което явно е практика в България. Когато един човек усети , че неграмотен гледа да се обсипва с техника и то колкото може по-съвременна и по-нова и след това тази техника да е виновна за несвършената работа от този дебил !!! Не съм срещал човек който да си признае , че е неграмотен и да каже " Това не мога да го свърша " обикновено за всичко е виновен скапаният компютър и никога задкомпютърното устройство !!! От 2 месеца има колежка която е пълен профан и аз още се чудя защо е назначена , като тя първо не пасва на младият колектив - тя е поне на 50г. и има разбирания от преди 10г(майка ми има по-съвременни разбирания от този дебил) които се опитва да налага. Тъй като не може да се справи с настолният компютър и не пасва на колектива днес и дадоха лаптоп и да работи от вкъщи. Фирмата в която работя е голяма и целият и персонал е млад - меджу 22-40 г. И този индивид въобще не пасва на средата. Да не кажа , че е брутално тъпа , ограничена и посредствена. Всеки божи ден идва на работа с един костюм който сигурно ми е набор и около ръкавите е яко захабен.Искрено съмнявам че дори в магазините Втора употреба може да се намери такъв костюм.Вероятно след месец лаптопа който и дадоха ще се върне при администраторите на фирмата пълен с боклуци и неработещ вече. Лаптопа ще е виновен , че не може да свърши което и се дава като работа. Точно заради такива дебили които по един или друг начин си намират хубава работа и много кадърни млади хора са безработни. След това тази несвършена работа ще трябва да я свърша аз или някой от моите колеги в много по кратки срокове. Естествено , че младите грамотните и можещи след това ще я свършим но през цялото това време този дебил ще взима заплата  за това , че нищо не върши и даже ще има лаптоп на разположение , нищо че до преди 3 месеца дори не е имала мобилен телефон да не говорим за мобилен компютър. Когато и дадоха настолният компютър и трябваше един ден за да напище една страница в MS WORD , а за MS EXCEL  няма да говорим , тя не знае какво е това !!!



Тагове:   неграмотността,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. totoni - сигурна съм, че си абсолютно прав за ...
09.03.2009 19:56
сигурна съм, че си абсолютно прав за това, което казваш. Обаче, да ти призная, текстът ти доста олеква и посланието ти става доста мъгляво, вследствие на ужасно неграмотно написания текст (освен че е пълен с правописни грешки, като компютърно оформление също е ужасен). Така че, преди да обвиняваш, сигурно е важно да погледнеш и към себе си. Другарски съвет, нищо лично!
Поздрави
цитирай
2. iliev - Мерси
09.03.2009 20:04
Все пак аз не съм нито фиолог , нито дизайнер !!! Щом ти си хванала идеята , ще я хванат и други :) Мерси за съвета :D
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: iliev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 296352
Постинги: 166
Коментари: 116
Гласове: 210
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930