Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.10.2009 09:14 - Форума на ClubS1 - тема с продължение
Автор: iliev Категория: Други   
Прочетен: 958 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 29.10.2009 09:15


Интересно място е този форум.Глупостта на така наречените админи и модератори няма край.В началото като се регистрирах първият ми спор се оказа с тартора(DragonFly) в него и за мой късмет може би се оказа пълен профан по тема която спорихме , но нали според всички там е номер 1 и дори не се направи справка в интернет , но пък аз си направих и той се оказа незнаещият.Според всички във форума най-знаещият за мен е оказа пълен профан и разбира се заради това , че съм влязъл в спор с Админ(Модератор) бях наказан.Изтърпях си наказанието защото мразя да правя 2 и 3 профил заради някакъв си там Админ или Мод.След това ме наказаха защото подписа ми не бил редовен и защото освен , че не бил наред отново влязох във спор със същият смешник и показах ,че има други с нередовни подписи , но те нали не спорят с него и подписите им седят още така.После коментирах , че Модераторите не си вършат работата и отново бях наказан от друг смешник - модератор(Грибо) - не можело да се коментира работата на Модераторите !!! Отново си изтърпях наказанието и след това се появи друг Мод(Ново излюпен - di44eto) - който освен да прави копи и пейст от други страници в интернет и то БГ страници не виждам с какво допринася във форума, но нали е фен на Ферари и дай да го направим и него Модеторче - наше момче Фераристче !!! И този смешник реши , че тъй като съм публикувал линк с група във Facebook също не можело.Може би защото групата се казва "Слушането на чалга ви превръща в шибан идиот".Може би този смешник е див чалгаджия и това бие по авторитета му !!! Как така ще наричам дивите чалгаджии ИДИОТИ :) Не , че не са идиоти де ;) Поне за мен :) Очаквайте продължение ....



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: iliev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 296491
Постинги: 166
Коментари: 116
Гласове: 210
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930