Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.11.2009 19:22 - Форума на ClubS1 - част 5
Автор: iliev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1046 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 13.11.2009 07:25


Много се извинявам на всички които прочетоха предишните части , че не разясних какво точно означава ClubS1 - според авторите е  Club Speed 1 , но според мен и според начина по който се държат така наречените там екип на форума по приляга Club Shit 1.
За да не се повтарям само ще спомена , че така нареченият екип е скаран с толератността ако не си фен на Ферари.Да не споменявам , че едно 80% от този екип не разбира нищо от моторни спортове , но иначе са компететни да ми цензурират мненията.Както във всяко нещо в БГ и тук в този форум се занимват хора които нищо не разбират от моторни спортове и едва ли някога са били на писта и единственото мястото от което са гледали състезания на Тв-то им.За разлика от тях съм карал картинг и съм гледал поне 20 ралита на живо и се познавам лично с хора които от 30 години са в БГ автомобилизма. Те са разбирачите и са виждали спортен автомобил само по Тв-то или недай си боже по погрешка са били на някой кръг от БГ рали или друг шампионат свързан с мотори или коли, не аз.Не , че се хваля но когато аз съм седял в спортен автомобил някой от тези разбирачи не са били родени , но иначе ме цензурират. Те дори не знаят , че на времето имаше Формула Естер и тя беше по подобие на Формула 1 - Соц. Формула 1 , но все пак бяха болиди и имах късмета да седна веднъж в такъв болид. Да не споменявам , че съм гледал на 10 рали "Вида" и тогава рали "Вида" беше част от Европейският шампионат , а не като сега - само част от БГ шампионата. Едва ли някой от тези спецове и спецки е сядал в автомобил който е подготвян за рали - дори за БГ шампионата !!! Въобще едни пълни нещастници цензирират форум за моторни спортове. За моя голям радост за тази година Формула 1 свърши и едва ли скоро ще има за какво да влизам или да пиша преди първите тестове във Формула 1. Така , че не ми пука какво ще правят с моя профил там тези нещастниците които единственото което мога да ми направят тутурутка на хубавият ми бастун - естествено ако има разреша , но те са прекалено грозни , тъпи и посредствени за да им го разреша ;)

Следваща част чак през 2010 година ;)



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Илиянчо,
16.11.2009 07:53
Що лъжеш бе? Нали ужким чак в 2010 щеше да пишеш? Или болката не ти дава мира.
Откачалник.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: iliev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 295037
Постинги: 166
Коментари: 116
Гласове: 210
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930