Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2009 17:49 - Форума на Clubs1 - Финал
Автор: iliev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2159 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 21.11.2009 17:50


Дори да не правиш нищо те забъркват в интриги в Клуб Лайно 1. Там е пълно с лайна в така нареченото екипче. След като ги наобиждах досатъчно получих наказание и след това по незнайни за мен причини и бан за 1 година. Веднага след бана пратих майл да ме изтрият и ме изтриха.И благодарение на един от моите приятели разбрах за какво е бил бан. Макар ,че за мен това беше без значение го разказвам за да разберете що за хора са тези модс и админи там . И какво се оказа относно моя бан. Преди да баннат мен за сложили бан на други 2(kosebose , granchev) потребители които са ползвали едно също IP – бан за мулти. Но потребителя(kosebose) с помолил на DragonFly с обяснението ,че аз съм ползвал неговото PC(като granchev) и така сме били с едно и също IP – интересно как съм го ползвал като дори не го познавам този потребител. Но и дори да е така без доказателства как решил да му махне бана не знам.Поне според трябва да си наивник и идиот по рождение за да го направиш.Явно DragonFly е и двете !!! Иначе е главният админ на форума !!! С малки изключение явно целият екип са такива и то с водач – идиот !!! И там освен един друг да се потупват по рамо и да си казват колко са велики друго не правят.Всички казват на DragonFly колко е велик и той се мисли за върха и след като аз се появих и му казах и доказах , че профан се вбеси и ме наказваше за щяло и нещяло – той и неговите протежете – Модераторите !!! Това е мнение на много хора от форума , но си мълчат за разлика от мен. Аз не си мълча и казвам какво то мисля. И то е , че този форум и жалко подобие на форум и там се чува само думата изявени кръгли идиоти – фераристи. И за тях важи максимата – не всеки Ферарист е Чалгаджия , но всеки Чалгаджия е Ферарист !!!
Така , че време да се разреши там да се пише за чалга за да може фераристите да си говорят за любимата музика. Както казват едни хора време е за смяна на екипа или за закриване – стига родилни мъка или поне му сменете името на Клуба на Фератисти – идиоти !!! За да не се бъркат хората и да си мислят , че този форум е за Формула 1 !!!
Това беше от мен за това жалко подобие на форума за любимият спорт !!!



Гласувай:
0



1. анонимен - :)
21.11.2009 22:26
Прецакаха те а ,ама наистина ти си пишел от ай пи то на косето
цитирай
2. iliev - :)
21.11.2009 22:29
Аз дори не му знам IP-то :)
Трудно да си идиот !!!
Няма как да знам от какво IP пише !!!
Само модс и админи го виждат :)
Много неграмотен народ има в тази малка държава :))))))
Така или иначе бях решил да се махна от този лайнян форум !!!
цитирай
3. анонимен - :))))
22.11.2009 02:36
Кобаяшко, Илиев или както и да е , съветвам те да следиш сайта Формула1.бг в близките няколко дни ще бъде публикувана твоя снимка усилено и многократно :))

може да се включиш във форума , официална покана :))))))
цитирай
4. iliev - :)
22.11.2009 07:26
Публикуването на чужди снимки без знанието на личността според конституцията е наказуемо ;)
Откога formula1.bg има форум ?!
цитирай
5. анонимен - Имаш право.
29.11.2009 09:49
И аз не се кефя на админите по принцип, но просто не се занимавам с тях. И на мен ми изглеждат като глупаци доста често, но не съм бил админ и не знам какво е, но според мен всички админи са си кретени по принцип - навсякъде. Иначе нямаше да искат да се занимават с това...
цитирай
6. анонимен - :)
30.11.2009 19:30
iliev написа:
Публикуването на чужди снимки без знанието на личността според конституцията е наказуемо ;)


Къде го пише това ?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: iliev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 291952
Постинги: 166
Коментари: 116
Гласове: 210
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031