Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.09.2010 18:26 - Formula 1 и Сердика Център
Автор: iliev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1284 Коментари: 0 Гласове:
0



image

image
Като много фенове и аз отидох да разгледам репликите на болиди в Формула 1 които са изложени в Сердика Център.Едно е да го гледаш по ТВ съвсем друго е да го видиш на живо макар и реплика.Все пак за разлика от много хора преди доста години бях виждал и сядал в соц. вариант на формула  1 – формула Естер и имах представа какво да очаквам.Страхотна изложба за ИнтерРейс с един съществен пропуск за мен – нямаше нито един Макларън ( заклет макларинист съм) , но пък Лотус на Аертон Сена(любимият ми пилот) все пак е малка компенсация за липсата на Макларън в изложението.Всичко което са направили Сердика Център заслужава адмирации.

Имат само един пропуск – всичко това трябваше да бъде в зала и да има вход.Нагледах се на човешката простотия докато разглеждах болиди и това ми развали малко удоволствието.

Някой хора побутваха болидите при условие , че написано да не се преминават загражденията , на други пък деца само не бяха седнали в болиди и разходжаха в загражденията.Не мога да разбера тази страст всеки българин с фотоапарат и да щрака всичко що види.Някои само не си вкараха ръцете в кокпита за да снимат волана и педали.Може би за мен като заклет фен на формула 1 тези болиди са реликви и заслубават друго отношение.Все пак това много или малко са музейни експонати и заслужават подобаващо отношение.

Това което видях на симулаторите направо ме изуми. Майки(лелки и баби) критикува как тези чичковци не са се наиграли и техните дечица не могат да играят на тази игричка.Не съм сядал в симулатора – как да седна като имаше поне 10 човека (деца) и още толкова баби , лели и майки които следяха да не изпревари някой тяхното синче на играта която е без пари.Иначе ако беше платено дори да струваше 1лв едва ли някои от тях биха се бутали там.И хора като мен които освен че са фенове на Формула 1 и също така на всички симилатори на формула 1 едва ли биха приели разни майки(лелки и баби) да ми казват кога ми е реда.Е ще мина през седмицата – няма да ги има и ще по карам симулатора на rFactor.Макар това което видях като графика не ми хареса , ще се пробвам да видя как е ;)

Дано някой от организаторите прочете  това и при следващият път това да бъде в зала с вход и там наистина да ходят само истински фенове на формула 1 и да е няма сегашната простотия.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: iliev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 296466
Постинги: 166
Коментари: 116
Гласове: 210
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930