Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.04.2018 15:53 - Най наглото същество на планетата
Автор: iliev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 731 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 14.04.2018 15:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Връщам се ученическите си години и като най наглато същество определяхме конска муха - журналист , но вече сериозно се съмнявам , че е така.
Поне за мен няма нищо по нагло от шофьор - пушач.
Нека започнем с пушачите. Наскоро минавам покрай блока и гледам на пейката седи една жена и пуши и тръска на земята и без да се замисля е запитах:
- У вас на пода ли тръскаш пепелта ?! И тя ме гледа тъпо
- Ами къде да тръскам ?! Без да се замисля и отговорих
- Ми носи си пепелник , аз ли да ти нося.
Горката загуби ума - и дума. Не мога да разбера защо пушачите все някой трябва да ги търпи и онзи от правителството дето обикаляше заведение по морето заради децибели сега реши , че пушачите били онеправдани. Скъпи ми министре , точно обратното и за сверка може да провериш как се постъпва с пушачите в ЕС. Няма да те карам да ходиш чак в Япония , но поне може да отидеш до Германия или Франция.
Стига толкова за пушачите , а сега да обърнем внимание и на шофьорите.
И аз съм шофьори , но от години карам велоспиед и може да се каже , че съм повече велосипедист отколкото шофьор.
2/3 от големите тротоари в центъра на СФ са превърнати в паркинги.
При всеки удобен случай шофьори ползват велоалеите - за спиране , паркиране и т.н.
И обикновено престрояване преди кръстовище не се отнасят за шофьорите.Жълтите светофари не важат за тях.Не винаги пускат мигачи щото им харчат акумулаторите.
Карат 20-30г таралясници и сега като решиха да им вдигнат данъците се оказаха онеправдани като пушачите.Даже съм чувал шофьори на гробници да казват щом има пари за нова кола има и за повече данъци. Наглост без граници. За да искаме този с новата кола след 5г пак да си купи нова кола трябва да му намалят данъците , а този с 20г да му го увеличат за да реши дали ще кара гробница или кола.
И като вземеш да комбинираш тези две "онеправдани" групи хора се получава нещо изкл. нагло шофьор - пушач !
Винаги се оплакват , че има задръствания нищо че те ги причиняват.
Винаги се оплакват , че СФ е мръсна нищо , че те изхврлят угарките където намерят за добре.
Винаги се оплакват , че СФ е мръсна нищо,че тръскат пепелта си където им е удобно.
Винаги се оплакват , че в СФ  въздуха е мръсен нищо,че техните таралясници са основен замърсител на въздуха.
Ако някой се сети за нещо по-нагло от тази индивид моля да сподели !



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: iliev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 296266
Постинги: 166
Коментари: 116
Гласове: 210
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930