Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.02.2011 09:54 - http://f1.f-e-n.net/
Автор: iliev Категория: Спорт   
Прочетен: 3431 Коментари: 1 Гласове:
1



Тази страница е препоръчах на много мои приятели фенове на Ф1 и то сериозни фенове , коити не гледат Ф1 от времето когато М.Шумахер е станал за последно световен шампион.И наистина беше хубава страница.Отворена страница и всеки можеше да публикува там свободно мнението си  дори без да се регистрира, но вече това е история.Нямаш ли регистрация не може , не спазваш ли правилата пак не може дори и това което си написал да е истина и да я виждат всички-пак не може.Щом не е лицеприятна не може да се публикува.Явно точно 1г трябваше и на тази страница да приключи с романтиката и да поеме по пътя на всички пододбни страници в БГ.Яко цензура за тези които не им пука да наречат даден индивид ИДИОТ след като същият е задал идиотски въпрос.Е сега повече като мен които не им пука просто ще спрат да пишат и ще минат на RSS четци и въобще няма да им пука какво си пишат там групичка които се мазнят на Огнян Тенчев и компания.Аз нямам намерение да се мазня на никой и за нищо.Тъй като се познаваме лично с Огнян вместо на лично да ми каже - той реши да ме игнорира тотално и да се скрие като мишка и после да ми спира права ! Огняне тези права си ги заври ... нали знаеш къде ! Ако имаше поне малко нещо мъжко в теб щеше да ми отговориш в скайп ! Да не споменавам , че вече 2 ден чакам да ми изтриеш профила от твоята страница.Така , че ако искаш може да го ползваш, на мен вече не ми трябва !



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Подкрепям Те. Всеки трябва да си ...
13.02.2011 11:35
Подкрепям Те .Всеки трябва да си исказва мнението .
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: iliev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 296341
Постинги: 166
Коментари: 116
Гласове: 210
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930