Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.02.2011 09:43 - http://f1.f-e-n.net/ - продължение
Автор: iliev Категория: Спорт   
Прочетен: 2734 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 13.02.2011 16:07


Огняне колко ниско може да паднеш ?!
Вече има списък за най-игнорирани потребители - f1.f-e-n.net/index.php/url28132
Направо нямаш равен на себе си. Жалко , че не си разрешил и теб да те слагат в тази класация.Вероятно щеше да оглавиш и хич нямаше да ти е приятно , че ти си най-игнорираният потребител.Тази класация можеше някой да я вземе на сериоезно ако беше в таблична форма с данни(които ти много обичаш да публикуваш) , но е явно плод твоето его и да покажеш кои за теб са персон Нонграта във вече жалката ти страничка ! Вървиш точно по пътя който си начертал - там където ще бъдете ти и още 5 потребителя които ще ти казват колко много разбираш и явно опозицията не ти е приятна особено след като в най-игнорирани потребители си вкарал точно тези хора които са истински фенове и наистина гледат формула 1 не от 5 , а поне от 15г.Много добре Огняне - точно тези не ти трябват да ти развалят страничката с многото си знания и могат да те засенчат с познанията си.Сега ми стана ясно - не обичаш конкуренция и то особено в твоята страница.Защото явно вече е твоя , а не на потребители както твърдеше в началото.Прави си я със здраве и нека 15г лапета които разбиратот формула 1 колко аз от космонавтика(сигурно разбирам повече от космонавтика от колкото те от формула 1 , поради факта , че преди години съм ходил на такъв кръжок) нека да ти се възхищават колко много разбираш и да се мислиш за велик.А относно правата за писане бях  много ясен - заври си ги на онова място където слънце не го огрява - разбра ли ме сега ?!И колко ще трябва да чакам да ми изтриеш профила ?! Или и това не ти стиска да направиш , нещастен страхливец ?! Толкова ли е важна за теб бройката потребители а ?!

"Ох :) Не съм ядосан бре хора... Сами разбирате, че когато някой реши да играе мръсно аз няма как да бъда доволен. След като днес на два пъти ми бутаха рутер-а се наложи да го сменя. Сега имам по-голям контрол и по-лесно мога да филтрирам разни веселяци ... просто съжалявам, че пропуснахме както вие така и аз почти целия ден тестове "
Явно вече целият свят е против Огнян Тенчев :)




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: iliev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 296618
Постинги: 166
Коментари: 116
Гласове: 210
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930