Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2017 19:15 - 14.08.2017г,Царево.Сигнал, 40 години на сцената.
Автор: iliev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 610 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 От тогава минаха 3 месеца , но още не ми е минал ядът.Извинявам се , че малко започвам отзад напред.
Началото на история :
На 10.08.2017г. пристигам в Царево за лятната си отпуска и почивка.И какво да видя на 14.08 ще пеят Сигнал.Страхотно.Подрък за мен , подарък за рожденият ден на приятелката ми и една вечер с качествен български рок.Купуваме си билете на 12.08 и през деня сме на плажа и на 14.08 преди да отидем на стадиона се уговорихме с един познат да пием.Човека е местен и каза, че ще ни заведе на стадиона.Всичко върви по план.Пийнахме , полафихме си и към 21 часа се запътихме към стадиона.
Не се чува шумутевица и малко хора са тръгнали натам и нещо взе да ме човърка.
Стигаме до стадиона няма нищо и се споглеждаме и питам човека и той казва - Това е стадиона , няма друг.И гледам аз на вратата на стадиона зелепено листче А4 и отивам да прочета какво пише.Нямало да има концерт поради технически причина и щели да ни върнат парите.И гледам другите като мен се въртят там с надежда за концерт,но уви. Замислих се , но видях да има някакви причина да не се състоя след като са пели Сигнал преди няколко дни в Приморско.
Отивам на другият ден при човека който продава билети и той без проблем ми връща пари , но тъй като съм любопитен го разпитах.Причината не била техничека , а не били продадено достатъчно билети предварително и затова нямало концерт.
Това за мен е несериозно и затова 3 месеца се въздаржам да си излея яда.
Лиспа на всякаква реклама и организация и после искат да продават билети.
Като не можеш да напълниш стадиона смени дестинацията - не разочаровай феновете.
За мен беше без значение къде ще свирят - стадион , площад или клуб.
После оплакват , че няма хора на концертите. Правете ги тези концерти дори и за 100 човека.Ех , забравих - те са голяма работа и не могат да свирят на 100 човека.
Честно казано за мен дотук беше със съществувеането на Сигнал.За мен тази група вече несъществува и предпологам и за други излъгани ! Нека сега си помислят дали искат да губят още фенове ! Аз повече няма да стъпя на техен концерт , няма да си купя техен албум и няма да си сваля нито една песен в интернет , нито ще гледам техни клипове в youtube и когато видя да ги дават по някой канал ще сменям веднага ! А , вие ?!


Тагове:   концерт,   сигнал,   Царево,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: iliev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 295014
Постинги: 166
Коментари: 116
Гласове: 210
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930